Χριστούγεννα πλησιάζουν…

Οι άνθρωποι γιορτάζουν.

            Κι εμείς, σαν μικρά παιδιά,ετοιμάσαμε για σας και θα σας      παρουσιάσουμε  μια διασκευή του αγαπημένου μας παραμυθιού:

                                            «Το κοριτσάκι με τα σπίρτα»

           Γι? αυτό, σας περιμένουμε όλους με χαρά στη χριστουγεννιάτικη γιορτή μας, την Τρίτη  23 Δεκεμβρίου 2014 και ώρα 9:30  στο  Πολιτιστικό   Κέντρο    Στενημάχου.                

 

 

 

   

20 Νοεμβρίου

-Παγκόσμια ημέρα των Δικαιωμάτων του Παιδιού

    

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ

Με αφορμή την καθιέρωση Ημέρας Σχολικού  Αθλητισμού που είχε ως θέμα «Ρατσισμός και Διαφορετικότητα, όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι», με σκοπό να συνειδητοποιήσουν οι μαθητές βασικές αρχές όπως η ευγενής άμιλλα και η ισότητα, ο σεβασμός στη διαφορετικότητα, η καταπολέμηση του ρατσισμού και τα ανθρώπινα δικαιώματα,  αφιερώσαμε τις επόμενες μέρες λίγο από το διδακτικό μας χρόνο για ενημέρωση, πρόληψη, ευαισθητοποίηση, αντιμετώπιση και ειρηνική επίλυση των φαινομένων σχολικής βίας. Οι μαθητές χωρίστηκαν σε δύο ομάδες,  έγινε συζήτηση και παράλληλα προβολή ταινιών. Οι μαθητές των μικρών τάξεων παρακολούθησαν τα παραμύθια «Τα μπαλόνια της φιλίας» και «Η Μόνα σε καινούριο σχολείο». Οι μαθητές των μεγάλων τάξεων είδαν τα βίντεο «Ο μικρός Νικόλας» και «Η περιπέτεια του Δημήτρη». Στη συνέχεια οι μαθητές δημιούργησαν αφίσα στέλνοντας τα δικά τους μηνύματα!

                                                    

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

Η πρώτη Δευτέρα κάθε Οκτώβρη καθιερώθηκε από φέτος ως Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού. Η ημέρα αυτή θα συνδέεται κάθε σχολικό έτος με κεντρικό «θεματικό άξονα» ευρύτερου μαθησιακού πεδίου που θα υλοποιείται μέσα από το σχολικό αθλητισμό. Για τη φετινή σχολική χρονιά ο θεματικός άξονας είναι «Ρατσισμός και Διαφορετικότητα, όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι».Την ημέρα αυτή δεν θα πραγματοποιούνται μαθήματα και σε κάθε σχολείο θα διεξάγονται ενδοσχολικοί Αγώνες Αθλοπαιδειές. Παράλληλα με τις αθλητικές δραστηριότητες οι εκπαιδευτικοί προετοιμάζουν τη διαθεματική και βιωματική υλοποίηση του θεματικού άξονα της ημέρας όπως προβολή ταινιών,  συζήτηση, εικαστική δημιουργία κλπ.  Η ημέρα αυτή στοχεύει στη συμμετοχή του συνόλου των μαθητών και των μαθητριών μας-όχι μόνο των ταλαντούχων-αναδεικνύοντας τη χαρά  της αθλητικής  συμμετοχής χωρίς τον ανταγωνισμό και το άγχος της διάκρισης.    Παρακάτω βλέπετε φωτογραφίες από τις δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν την ημέρα αυτή από τους εκπαιδευτικούς της φυσικής αγωγής  και τους δασκάλους του σχολείου μας.

ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!

  Η διεύθυνση και το προσωπικό του σχολείου μας, εύχεται στους μαθητές, στις μαθήτριες και στους γονείς του σχολείου μας, η νέα σχολική χρονιά να είναι γόνιμη και δημιουργική με πολλές όμορφες στιγμές και επιτυχίες!

 Ο Αγιασμός θα γίνει  11 Σεπτεμβρίου στις 9.00 π.μ. Την ίδια ημέρα θα δοθούν στους μαθητές τα βιβλία, γι΄αυτό είναι απαραίτητο να έχουν μαζί τους τις τσάντες τους.

 

 

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες των μαθητών/τριών του σχολείου μας, στοχεύοντας στην ομαλή και δημιουργική σχολική ζωή, στην επίτευξη των παιδαγωγικών στόχων, καθώς επίσης και στη δημιουργία και διατήρηση ενός ασφαλούς περιβάλλοντος για όλους τους μαθητές/τριες του σχολείου, ο Σύλλογος Διδασκόντων και η Διεύθυνση του σχολείου επιθυμούν να σας γνωστοποιήσουν ορισμένες από τις βασικές αρχές της λειτουργίας των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως αυτές ορίζονται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων. 1)Προσέλευση και αποχώρηση Α) Προσέλευση μαθητών/τριών: 08:00 – 08:10. Στο διάστημα αυτό οι μαθητές/τριες παραμένουν στο χώρο του προαυλίου. Σε περίπτωση που οι καιρικές συνθήκες είναι άσχημες, μπορούν να παραμείνουν μέσα στο κτίριο. Τα μαθήματα ξεκινούν στις 08:10 και τελειώνουν στις 1:30. 08:10 ? 09:40 ? 1η και 2η ώρα. 09:40 ? 10:05 ? 1ο διάλειμμα. 10:05 ? 11:35 ? 3η και 4η ώρα. 11:35 ? 11:50 ? 2ο διάλειμμα. 11:50 ? 12:35 ? 5η ώρα. 12:35 ? 12:45 ? 3ο διάλειμμα. 12:45 ? 13:30 ? 6η ώρα. Οι τάξεις Α΄ και Β΄ σχολάνε στις 12:35, όταν έχουν 5ωρο και στις 11:35, όταν έχουν 4ωρο. Οι τάξεις Γ΄/Δ΄ και Ε΄/Στ΄, όταν έχουν 6ωρο, σχολάνε στις 1:30. 2) Ασφάλεια μαθητών Α) Για λόγους ασφάλειας των παιδιών σας και εύρυθμης λειτουργίας της σχολικής μονάδας οι πόρτες του σχολείου κλειδώνουν μετά το τέλος της πρωινής προσευχής και ανοίγουν μόνο κατά τις ώρες αποχώρησης. Β) Οι μαθητές/τριες δεν επιτρέπεται για κανένα λόγο να βγαίνουν έξω από το χώρο του σχολείου κατά τη διάρκεια του σχολικού ωραρίου. Αποχώρηση μαθητή/τριας γίνεται μόνο μετά από συνεννόηση της διευθύντριας ή του/της  δασκάλου/ας της τάξης με τους γονείς. Γ) Οι μαθητές/τριες δεν επιτρέπεται να έχουν στην κατοχή τους κινητά τηλέφωνα εντός του σχολικού χώρου (132328/Γ2/7-12-2006 απόφαση του Υ.ΠΑΙ.Θ.). 3) Ρύθμιση θεμάτων υγείας Α) Όταν ένας μαθητής/τρια απουσιάζει τρεις ή περισσότερες ημέρες, για λόγους υγείας ή για άλλους λόγους, οι γονείς υποχρεούνται να ενημερώνουν εγκαίρως το σχολείο. Β) Παρόλο που το εκπαιδευτικό προσωπικό δεν επιτρέπεται να χορηγεί οποιοδήποτε φαρμακευτικό σκεύασμα στα παιδιά σας (Φ.7/488/123316/Γ1/4-10-2010 Εγκύκλιος του Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α.), εντούτοις κρίνεται σκόπιμο να ενημερώνεται για: α) ευαισθησίες ή αλλεργίες των παιδιών σε φάρμακα ή τροφές και β) τυχόν ιατρική αγωγή στην οποία υποβάλλονται ή κάποιο πρόβλημα που υπάρχει και το οποίο μπορεί να επηρεάσει την ψυχοπνευματική εξέλιξή τους.  4) Συμμετοχή στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής Για τους μαθητές/τριες των τάξεων Α΄, Δ΄(και Ε’, μόνο για τη σχολική χρονιά 2014-15)  απαιτείται η προσκόμιση Ατομικού Δελτίου Υγείας. Με την υπ΄ αριθμό Φ.6/304/75662/Γ1 (ΦΕΚ1296/τ.Β΄/21.5.2014 Κοινή Υπουργική Απόφαση καθιερώνεται πλέον το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.) – τροποποιώντας παλαιότερες διατάξεις, α) ως ιατρικό πιστοποιητικό παρακολούθησης της υγείας των μαθητών/τριών κατά τη διάρκεια φοίτησης αυτών στις σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Π.Ε. & Δ.Ε.), και β) ως δικαιολογητικό εγγραφής των παιδιών στο Νηπιαγωγείο καθώς και για την Α΄ Τάξη του Δημοτικού Σχολείου. Επιπρόσθετα το Α.Δ.Μ.Υ.Μ. αποτελεί γνωμάτευση για τη συμμετοχή ή μη του παιδιού στο μάθημα φυσικής αγωγής, σε αθλητικές και άλλες δραστηριότητες του σχολείου. Για οποιοδήποτε παιδαγωγικό ή μαθησιακό θέμα μπορείτε να απευθύνεστε στον εκπαιδευτικό της τάξης ή της ειδικότητας. Μέσω της ιστοσελίδας του σχολείουμπορείτε να ενημερώνεστε καθημερινά για θέματα λειτουργίας του σχολείου αλλά και να μοιράζεστε κάποιες από τις εμπειρίες των παιδιών σας.

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΛΗΞΗΣ

Πάει κι αυτή η σχολική χρονιά! Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος φτάσαμε στο τέλος αυτής της σχολικής χρονιάς. Την τελευταία μέρα θα έρθουν οι γονείς μας για να δουν τη γιορτή που έχουμε ετοιμάσει. Εδώ και πολύ καιρό κάνουμε πρόβες γι’ αυτή τη γιορτή. Είμαστε πολύ προσεχτικοί στις οδηγίες των δασκάλων μας. Θέλουμε να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό. Αυτό που ετοιμάζουμε είναι μια μουσικοχορευτική παράσταση, που λέγεται: «Ο ΧΟΡΟΣ ΤΩΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΩΝ». Εμείς, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄ τάξης, αλλά και όλοι οι μαθητές του σχολείου μας, μαζί με τους δασκάλους μας, σας προσκαλούμε την Πέμπτη 12 Ιουνίου 2014 στις 9:00 π.μ., στη γιορτή λήξης, στην αυλή του σχολείου μας, να αποχαιρετήσουμε μαζί τη σχολική χρονιά, με την παράσταση «Ο ΧΟΡΟΣ ΤΩΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΩΝ». Η Γυμνάστρια του σχολείου μας, κ. Δόμνα Κυρκοπούλου θα ενημερώσει τους γονείς για το πρόγραμμα «Ευζήν» του Υπουργείου Παιδείας και θα δώσει στους γονείς τα αποτελέσματα της έρευνας. Σας περιμένουμε όλους! Υ.Γ. Στο διάδρομο του σχολείου, θα λειτουργεί Έκθεση Εικαστικών Έργων που δημιουργήσαμε κατά τη διάρκεια της χρονιάς και έκθεση σπάνιων φωτογραφιών και ενδεικτικών του σχολείου μας από το 1923 έως το 1963, με πλούσια ιστορικά στοιχεία για το σχολείο και τη Στενήμαχο (Χωροπάνι), όλα ευγενική προσφορά του κ. Κώστα Γκλαβένου.

11 ΜΑΪΟΥ 2014

« Σε όλες τις μητέρες, στη δική μου μητέρα »

ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ!

ΜΙΑ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ!

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ !

 

  ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ – ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ

Η 6η Μαρτίου ορίστηκε από το Υπουργείο Παιδείας ημέρα κατά της Σχολικής βίας.  Ο όρος «εκφοβισμός και βία στο σχολείο» χρησιμοποιείται για να περιγράψει μια κατάσταση κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη, απρόκλητη, συστηματική και επαναλαμβανόμενη βία και επιθετική συμπεριφορά σε βάρος μαθητών, ή παιδιών παρόμοιας ηλικίας με σκοπό να προκαλέσει πόνο και αναστάτωση.  Τα παρακάτω είναι σχολική βία και ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ: Χτυπήματα, μπουνιές, κλωτσιές, σπρωξίματα, πρόκληση πόνου και τραυματισμού. Δεν λέμε στους άλλους να μην κάνουν ένα συμμαθητή/τρια μας παρέα. ΔΕΝ ακολουθούμε ένα συμμαθητή/τρια και ΔΕΝ τον/την κοιτάζουμε επίμονα  και απειλητικά. ΔΕΝ λέμε άσχημα πράγματα για ένα συμμαθητή/τρια πίσω από από την πλάτη του/της. ΔΕΝ κρύβουμε, ΔΕΝ λερώνουμε, ΔΕΝ κλέβουμε και ΔΕΝ καταστρέφουμε τα πράγματα κάποιου συμμαθητή/τριάς μας. ΔΕΝ απειλούμε ένα συμμαθητή/τρια να μας φέρει χρήματα ή πράγματα, ΔΕΝ κοροιδεύουμε κάποιον/α για το χρώμα, την καταγωγή, την οικογένειά  την οικονομική κατάσταση, το ντύσιμό , το διάβασμά , την εμφάνισή του/της. ΔΕ βρίζουμε, ΔΕΝ ειρωνευόμαστε, ΔΕΝ κάνουμε χειρονομίες, ΔΕΝ γράφουμε άσχημα πράγματα για ένα συμμαθητή/τρια, ΔΕΝ απειλούμε ότι θα του/της κάνουμε κακό, αν μας αποκαλύψει. ΔΕΝ κοροιδεύουμε, ΔΕΝ χτυπάμε και ΔΕΝ κάνουμε κακό σε ένα παιδί στο διάλειμμα, καθώς πηγαίνει στο σχολείο ή έξω από το σχολείο. ΔΕΝ αγγίζουμε ένα παιδί με τρόπο που του/της  είναι δυσάρεστος, ΔΕΝ του/της  στέλνουμε αισχρά μηνύματα, ούτε γράφουμε προσβλητικά πράγματα για το παιδί. ΔΕΝ στέλνουμε απειλές, βρισιές με μηνύματα. ΔΕΝ λέμε ψέματα, αλλά παραδεχόμαστε τι κάναμε. Είμαστε φιλικοί με όλα τα παιδιά, ειδικά τους καινούριους μαθητές/τριες. Αν δεις να φέρονται έτσι σε ένα άλλο παιδί, μη γελάσεις και μην υποστηρίξεις αυτόν/ήν που κάνει κακό! Μη μείνεις αδιάφορος. Δεν υπάρχουν αθώοι παρατηρητές! Πάρε το μέρος του παιδιού που του κάνουν κακό, έτσι ώστε να απομονωθεί ο εκφοβιστής. Αν κάποιος κάνει τα παραπάνω σε εσένα ή σε κάποιο άλλο παιδί, οπωσδήποτε ΜΙΛΗΣΕ γι΄ αυτό σε κάποιο μεγάλο. ΔΕΝ είναι κάρφωμα να μιλήσεις, ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΟΥ. Πρεκατέ Βικτωρία, Φεβρουάριος 2007 info@mentoras.org

Όταν τα παιδιά παίζουν θέατρο…

Η αυτόνομη καλλιτεχνικη δημιουργία, όπως είναι η συμμετοχή του παιδιού σε μια παράσταση,  (σχολική γιορτή, θεατρικό παιχνίδι, κ.ά.): – συμβάλλει στη διαμόρφωση ενός σχολικού κόσμου που ευνοεί την ολοκληρωμένη ανάπτυξη της προσωπικότητας των μαθητών – ενισχύει και ενθαρρύνει την έκφραση των λανθανόντων γνωρισμάτων του χαρακτήρα τους – στηρίζεται στη σωστή επικοινωνία μεταξύ διδασκόντων και διδασκομένων, αποσκοπεί στη δημιουργία ελεύθερων ατόμων με πνευματική υποδομή, αισθητική καλλιέργεια, συναισθηματικό πλούτο, κοινωνική συνείδηση και πολιτισμική ταυτότητα. Ο εμπλουτισμός των μεθόδων διδασκαλίας με τις αρχές και τις τεχνικές του θεάτρου αναμένεται να βελτιώσει το πρόγραμμα διδασκαλίας συνολικά.

Το θέατρο βοηθά στην γλωσσική ανάπτυξη των παιδιών, αποδεσμεύει την φαντασία τους, μέσα από αυτό τα παιδιά βλέπουν πως υπάρχουν και άλλες μορφές έκφρασης όπως αυτή της γλώσσας του σώματος. Με το να δει ένα παιδί μια παράσταση, αναπτύσσει την κοινωνικότητα του (μοιράζεται αυτό που βλέπει με άλλους γύρω του και αυτό που βλέπει είναι μια συλλογική δουλειά). Έπειτα ερεθίζεται αισθητικά βλέποντας τα σκηνικά, τα κουστούμια και όσο περισσότερα ερεθίσματα δέχεται (παραστάσεις) τόσο αποκτά κριτικό πνεύμα για το τι του αρέσει, τι όχι και για πιο λόγο. Οι εξαιρετικές παραστάσεις θεάτρου, κουκλοθεάτρου, μουσικής, για παιδιά δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτε από τις αντίστοιχες παραστάσεις για «μεγάλους». Με απλό τρόπο περνούν μηνύματα για ηθικές αξίες και γενικότερα για τη ζωή και γίνονται ένα ισχυρό διδακτικό εργαλείο (εάν και στις μικρές ηλικίες ο στόχος είναι απλά η ψυχαγωγία). Πολλοί γονείς, λένε πως θα έρθει η ώρα που τα παιδιά τους θα πάνε στο θέατρο με το σχολείο τους. Σίγουρα θα γίνει και αυτό, αλλά πέρα από όλα τ?άλλα, μια παράσταση είναι κάτι που αξίζει να μοιραστεί ένας γονιός με τα παιδιά του. Μια ωραία στιγμή. Κάτι που μπορεί να γίνει αφορμή για συζητήσεις στο σπίτι. Πηγή : Paidorama.com

Η καθηγήτρια MaggieKinloch της Βασιλικής Ακαδημίας Θεάτρου και Μουσικής της Γλασκώβης, καταγράφοντας στο PerformingArtsforChildren &YoungPeople ? PlannerforSchools 2007-2007 (2007)τους λόγους που τα παιδιά χρειάζονται το θέατρο, αναφέρει χαρακτηριστικά ότι το θέατρο κινητοποιεί τη δημιουργικότητά τους, τα βοηθά να κατανοούν τα συναισθήματά τους και αναπτύσσει την ικανότητά τους να κατανοούν. Τους επιτρέπει να αντιμετωπίσουν τους φόβους τους μέσα σε ένα ασφαλές περιβάλλον, προκαλεί τους προϊδεασμούς τους σχετικά με τον κόσμο στον οποίο ζουν, αναπτύσσει την αισθητική τους, αλλά και τις γλωσσικές και επικοινωνιακές τους δεξιότητες και τους παρουσιάζει νέες ιδέες επιτρέποντάς τους να εκφράσουν τη γνώμη τους για αυτές.

ΠΑΜΕ ΘΕΑΤΡΟ!

Την Τετάρτη, 19 Φεβρουαρίου το σχολείο μας θα παρακολουθήσει τη θεατρική παράσταση «Παραμύθια στο ασανσέρ» του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Βέροιας, που θα παιχτεί στο Δημοτικό Θέατρο Νάουσας.

Το έργο έχει την βάση του στα λαϊκά παραμύθια των Ελλήνων. Συγκεκριμένα, πρόκειται για 7 παραμύθια (του Αισώπου, από την Ήπειρο, την Κύπρο, τη Σκύρο, τη Νάξο κ.α.), τα οποία – κατά την πλοκή του έργου – αρχίζουν δειλά – δειλά να παρουσιάζονται και στη συνέχεια να ενσαρκώνονται μέσω ρόλων – από άτομα που συναντιούνται καθημερινά σε ένα ασανσέρ, αρχικά αμίλητοι και σκυθρωποί, ώσπου… μπήκαν τα παραμύθια στη ζωή τους!

Λίγα λόγια για τη  ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ 

Το θέατρο είναι ένα σημαντικό εργαλείο για την ολοκλήρωση της προσωπικότητας του παιδιού και την ψυχοπνευματική του ανάπτυξη.  Η εξοικείωση του παιδιού με το θέατρο μπορεί να γίνεται από πολύ νωρίς.

Μερικά από τα πλεονεκτήματα του θεάτρου είναι:

? βοηθά στην γλωσσική ανάπτυξη των παιδιών

? αποδεσμεύει την φαντασία τους

? μέσα από αυτό τα παιδιά βλέπουν πως υπάρχουν και άλλες μορφές έκφρασης όπως αυτή της γλώσσας του σώματος.

? Με το να δει ένα παιδί μια παράσταση, αναπτύσσει την κοινωνικότητα του (μοιράζεται αυτό που βλέπει με άλλους γύρω του και αυτό που βλέπει είναι μια συλλογική δουλειά).

? Έπειτα ερεθίζεται αισθητικά βλέποντας τα σκηνικά, τα κουστούμια και όσο περισσότερα ερεθίσματα δέχεται (παραστάσεις) τόσο αποκτά κριτικό πνεύμα για το τι του αρέσει, τι όχι και για πιο λόγο.

βοηθά στην γλωσσική ανάπτυξη των παιδιών, αποδεσμεύει την φαντασία τους, μέσα από αυτό τα παιδιά βλέπουν πως υπάρχουν και άλλες μορφές έκφρασης όπως αυτή της γλώσσας του σώματος. Με το να δει ένα παιδί μια παράσταση, αναπτύσσει την κοινωνικότητα του (μοιράζεται αυτό που βλέπει με άλλους γύρω του και αυτό που βλέπει είναι μια συλλογική δουλειά). Έπειτα ερεθίζεται αισθητικά βλέποντας τα σκηνικά, τα κουστούμια και όσο περισσότερα ερεθίσματα δέχεται (παραστάσεις) τόσο αποκτά κριτικό πνεύμα για το τι του αρέσει, τι όχι και για πιο λόγο. Οι εξαιρετικές παραστάσεις θεάτρου, κουκλοθεάτρου, μουσικής, για παιδιά δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτε από τις αντίστοιχες παραστάσεις για «μεγάλους». Με απλό τρόπο περνούν μηνύματα για ηθικές αξίες και γενικότερα για τη ζωή και γίνονται ένα ισχυρό διδακτικό εργαλείο (εάν και στις μικρές ηλικίες ο στόχος είναι απλά η ψυχαγωγία).Πηγή : Paidorama.com [ http://www.paidorama.com/pame-theatro-me-ta-paidia-mas/ta-pleonektimata-tou-theatrou.html ]

Τραγούδια για τα μαθήματα της Γλώσσας της Α΄ τάξης

 

Το παπί χωρίς το πι 1η ενότητα: Πού είναι ο Άρης;

Αχινός 2η ενότητα: Η παρέα

Τιτίνα, η κότα 

Πεπόνι, πεπόνι!

Ένα χελιδόνι

Τάσος, το σαλιγκάρι

Ο κύριος με το καπέλο

Όλοι στον κήπο

Γάτα και παπαγάλος

Νυχτώνει

Ρινόκερος και κόκορας

Ιστορίες

Το παπί

Το νόημα των Χριστουγέννων

 

Ποιος άραγε θα μπορούσε  να μιλήσει καλύτερα για το νόημα των Χριστουγέννων από τους συγγραφείς και τους ποιητές μας; Ας δούμε λοιπόν τι έγραψαν ορισμένοι από αυτούς για τη λαμπρή αυτή γιορτή. Ο Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης  σε άρθρο του  στην Εφημερίδα της 25ης Δεκεμβρίου του 1887 λέει: «Εάν το Πάσχα είναι η λαμπρότατη του Χριστιανισμού γιορτή, τα Χριστούγεννα είναι η γλυκύτατη και συγκινητικώτατη»   Ο ποιητής Κωστής Παλαμάς γράφει για το νόημα της γιορτής: Μέσα μου λάμπουν ξάστεροι ουρανοί, και το κορμί μου, φάτνη ταπεινή, βλέπω κι αλλάζει, γίνεται ναός. Ω! μέσα μου γεννιέται ένας Θεός.   Το 1935, ο ποιητής Γεώργιος Δροσίνης γράφει το ποίημα  Νύχτα χριστουγεννιάτικη   Την άγια νύχτα τη χριστουγεννιάτικη, ποιος δεν το ξέρει; Των μάγων κάθε χρόνο τα μεσάνυχτα  λάμπει τ’ αστέρι. Κι όποιος το βρει μες’ στ’ άλλα αστέρια ανάμεσα και δεν το χάσει σε μια άλλη Βηθλεέμ ακολουθώντας το μπορεί να φτάσει.   Και για να θυμηθούμε τον Οδυσσέα Ελύτη Πολλά δε θέλει ο άνθρωπος να ‘ν’ ήμερος να ‘ναι άκακος λίγο φαΐ, λίγο κρασί Χριστούγεννα κι Ανάσταση.( Το μελοποιημένο αυτό ποίημα το τραγουδήσαμε στη γιορτή της 25ης Μαρτίου του 2012. Το θυμόσαστε;)

Αξίζει να διαβάσετε:

Α . Χριστουγεννιάτικα Διηγήματα του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη: 1.Τα Χριστούγεννα του Τεμπέλη 2. Στο Χριστό το Κάστρο 3. Το Xριστόψωμο Β. Αγαπημένες ελληνικές ιστορίες για τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά

13 Οκτωβρίου: Παγκόσμια ημέρα μείωσης των φυσικών καταστροφών

Η 13η Οκτωβρίου καθιερώθηκε από τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών ως η Διεθνής Ημέρα Μείωσης των Φυσικών Καταστροφών.  Την ημέρα αυτή διοργανώνονται εκδηλώσεις και διάφορες δράσεις σε παγκόσμιο επίπεδο που έχουν ως στόχο την ευαισθητοποίηση του πληθυσμού και την απόκτηση της σχετικής παιδείας για την ελαχιστοποίηση των επιπτώσεων των καταστροφών μέσω ενεργειών πρόληψης και ετοιμότητας.

Eνημέρωση από την Πυροσβεστική

Σtα πλαίσια των δράσεων για την παγκόσμια ημέρα μείωσης των φυσικών καταστροφών, την Πέμπτη, 10 Οκτωβρίου έγινε στο Σχολείο μας ενημέρωση του εκπαιδευτικού προσωπικού και των μαθητών/τριών του Σχολείου και του Νηπιαγωγείου, από κλιμάκιο της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας πάνω σε θέματα πυρόσβεσης, πυροπροστασίας και σεισμού. Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μια εκτενή παρουσίαση της αποστολής και των μεθόδων παρέμβασης της Πυροσβεστικής. Μικροί και μεγάλοι μάθαμε πάρα πολλά και ενδιαφέροντα καινούρια πράγματα σχετικά με τους κινδύνους από τις πυρκαγιές και τις μεθόδους διάσωσης σε περιπτώσεις εκτάκτων αναγκών, όπως σεισμοί, εγκλωβισμοί κλπ. Τα παιδιά έθεσαν τους προβληματισμούς τους, μοιράστηκαν τις εμπειρίες τους, είδαν στην πράξη πώς λειτουργεί ένας πυροσβεστήρας και συμμετείχαν στην κατάσβεση μιας μικρής εστίας φωτιάς. Για το εντυπωσιακό αυτό διαδραστικό μάθημα ευχαριστούμε θερμά τον ανθυποπυραργό κ. Σπαθάκη Δημήτριο, καθώς και τον προϊστάμενο του Πυροσβεστικού Σταθμού Νάουσας, που ανταποκρίθηκε τόσο άμεσα στο αίτημά μας δίνοντας προτεραιότητα στο σημαντικό τομέα της πρόληψης.

     

Καλή σχολική χρονιά και δύναμη στους μαθητές/τριες, τους γονείς και τους/τις εκπαιδευτικούς μας! 422794_10151077954918884_960325707_n

Τη Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου ξεκίνησε το νέο σχολικό και διδακτικό έτος 2013-2014.

Ο Αγιασμός θα γίνει  11 Σεπτεμβρίου στις 9.00 π.μ. Την ίδια ημέρα θα δοθούν στους μαθητές τα βιβλία, γι΄αυτό είναι απαραίτητο να έχουν μαζί τους τις τσάντες τους. Από τη μεριά μας πολλές ευχές για μια καλή σχολική χρονιά σε όλους τους μαθητές και μαθήτριές μας και στις οικογένειές τους.

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

                                       did3-big

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες των μαθητών/τριών του σχολείου μας,

στοχεύοντας στην ομαλή και δημιουργική σχολική ζωή, στην επίτευξη των παιδαγωγικών στόχων, καθώς επίσης και στη δημιουργία και διατήρηση ενός ασφαλούς περιβάλλοντος για όλους τους μαθητές/τριες του σχολείου, ο Σύλλογος Διδασκόντων και η Διεύθυνση του σχολείου επιθυμούν να σας γνωστοποιήσουν ορισμένες από τις βασικές αρχές της λειτουργίας των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως αυτές ορίζονται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.

1)Προσέλευση και αποχώρηση

Α) Προσέλευση μαθητών/τριών: 08:00 – 08:10. Στο διάστημα αυτό οι μαθητές/τριες παραμένουν στο χώρο του προαυλίου. Σε περίπτωση που οι καιρικές συνθήκες είναι άσχημες, μπορούν να παραμείνουν μέσα στο κτίριο.

Τα μαθήματα ξεκινούν στις 08:10 και τελειώνουν στις 1:30.

08:10 ? 09:40 ? 1η και 2η ώρα. 09:40 ? 10:05 ? 1ο διάλειμμα. 10:05 ? 11:35 ? 3η και 4η ώρα. 11:35 ? 11:50 ? 2ο διάλειμμα. 11:50 ? 12:35 ? 5η ώρα. 12:35 ? 12:45 ? 3ο διάλειμμα. 12:45 ? 13:30 ? 6η ώρα.

Οι τάξεις Α΄ και Β΄ σχολάνε στις 12:35, όταν έχουν 5ωρο και στις 11:35, όταν έχουν 4ωρο. Οι τάξεις Γ΄/Δ΄ και Ε΄/Στ΄, όταν έχουν 6ωρο, σχολάνε στις 1:30.

2) Ασφάλεια μαθητών

Α) Για λόγους ασφάλειας των παιδιών σας και εύρυθμης λειτουργίας της σχολικής μονάδας οι πόρτες του σχολείου κλειδώνουν μετά το τέλος της πρωινής προσευχής και ανοίγουν μόνο κατά τις ώρες αποχώρησης.

Β) Οι μαθητές/τριες δεν επιτρέπεται για κανένα λόγο να βγαίνουν έξω από το χώρο του σχολείου κατά τη διάρκεια του σχολικού ωραρίου. Αποχώρηση μαθητή/τριας γίνεται μόνο μετά από συνεννόηση της διευθύντριας ή του/της  δασκάλου/ας της τάξης με τους γονείς.

Γ) Οι μαθητές/τριες δεν επιτρέπεται να έχουν στην κατοχή τους κινητά τηλέφωνα εντός του σχολικού χώρου (132328/Γ2/7-12-2006 απόφαση του Υ.ΠΑΙ.Θ.).

3) Ρύθμιση θεμάτων υγείας

Α) Όταν ένας μαθητής/τρια απουσιάζει τρεις ή περισσότερες ημέρες, συνιστάται η προσκόμιση από τους γονείς ιατρικής βεβαίωσης, έτσι ώστε να προστατεύεται η υγεία των άλλων μαθητών/τριών. Εάν απουσιάζει για άλλους λόγους, οι γονείς υποχρεούνται να ενημερώνουν εγκαίρως το σχολείο.

Β) Παρόλο που το εκπαιδευτικό προσωπικό δεν επιτρέπεται να χορηγεί οποιοδήποτε φαρμακευτικό σκεύασμα στα παιδιά σας (Φ.7/488/123316/Γ1/4-10-2010 Εγκύκλιος του Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α.), εντούτοις κρίνεται σκόπιμο να ενημερώνεται για: α) ευαισθησίες ή αλλεργίες των παιδιών σε φάρμακα ή τροφές και β) τυχόν ιατρική αγωγή στην οποία υποβάλλονται ή κάποιο πρόβλημα που υπάρχει και το οποίο μπορεί να επηρεάσει την ψυχοπνευματική εξέλιξή τους.

 4) Συμμετοχή στο μάθημα της Φυσικής ΑγωγήςΓια τους μαθητές/τριες των τάξεων Α΄, Γ΄ και Ε΄ απαιτείται η προσκόμιση Ατομικού Δελτίου Υγείας (Κοινή Υπουργική Απόφαση του Υπουργείου Παιδείας και του Υπουργείου Υγείας 58410/Γ4/14 Ιουνίου 2005, ΦΕΚ 859/23 Ιουνίου 2005). Για οποιοδήποτε παιδαγωγικό ή μαθησιακό θέμα μπορείτε να απευθύνεστε στον εκπαιδευτικό της τάξης ή της ειδικότητας. Μέσω της ιστοσελίδας του σχολείου μπορείτε να ενημερώνεστε καθημερινά για θέματα λειτουργίας του σχολείου αλλά και να μοιράζεστε κάποιες από τις εμπειρίες των παιδιών σας.

Πρόσκληση καλοκαιρινής γιορτής!

Σας προσκαλούμε στη γιορτή του σχολείου μας και του Νηπιαγωγείου, που θα γίνει την Πέμπτη στις 13 Ιουνίου, στις 9 π.μ. στην αυλή του σχολείου.

Ήρθε το καλοκαιράκι!

Επιτέλους έφτασε το καλοκαιράκι, που περιμένουν μικροί και μεγάλοι για όμορφες κοντινές και μακρινές αποδράσεις!

Γλυκό καλοκαιράκι – χορωδία Σπύρου Λάμπρου

Ακούστε ένα πολύ όμορφο τραγούδι για το καλοκαιράκι!!!             ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!           21 ΜΑΡΤΙΟΥ – ΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΩΝ ΔΙΑΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ Η Παγκόσμια Ημέρα κατά του ρατσισμού και των Φυλετικών Διακρίσεων γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 21 Μαρτίου. Καθιερώθηκε το 1966 από τη Γενική Συνέλευση των Ηνωμένων Εθνών. Τι είναι  Ξενοφοβία; Ξενοφοβία σημαίνει το φόβο προς το ξένο, το καινούργιο, το άγνωστο. Κάποιος που είναι ξενοφοβικός δεν αποδέχεται τις αλλαγές (κοινωνικές, πολιτισμικές, οικονομικές κλπ) χωρίς όμως να  εναντιώνεται σ’ αυτές με ενεργητική δράση αλλά όλα παραμένουν στο επίπεδο της σκέψης. Εάν θελήσουμε να δώσουμε ένα παράδειγμα ξενοφοβίας θα μπορούσαμε να πούμε ότι κάποιος δεν θέλει π.χ. τους Αφρικανούς στη χώρα του (γιατί αισθάνεται ότι είναι υπεύθυνοι για την ανεργία ή ότι είναι φορείς εγκληματικότητας κλπ) αλλά από την άλλη δεν πηγαίνει σε συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας εναντίον τους ούτε συμμετέχει σε ομάδες κρούσης εναντίον αυτών ούτε καν δημοσιοποιεί τις απόψεις του σχετικά μ’ αυτούς. Τι είναι Ρατσισμός; Η λέξη ρατσισμός προέρχεται από το race που σημαίνει φυλή. Με τη συγκεκριμένη έννοια αναφερόμαστε στο φαινόμενο εκείνο κατά το οποίο ένα άτομο, μια ομάδα ή ένα κοινωνικό σύνολο εμφανίζει όχι μόνο φαινόμενα ξενοφοβίας αλλά παράλληλα έχει και ενεργητική δραστηριότητα απέναντι στους φορείς που τα εκφράζουν (ακόμα και αν έχει τη μορφή της σιωπηλής συναίνεσης).

Δηλαδή ρατσισμός είναι να θεωρούμε κάποια άλλη ομάδα ανθρώπων ως κατώτερη ή και άξια περιφρόνησης
λόγω της φυλετικής ή εθνικής της καταγωγής.

Δείτε ΣΠΟΤΑΚΙΑ και ΤΑΙΝΙΕΣ και ακούστε ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ με θέμα την ξενοφοβία και το ρατσισμό κάνοντας κλικ στους παρακάτω συνδέμους: ΣΠΟΤΑΚΙΑ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΚΑΡΕΚΛΕΣ  ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ- ΡΟΥΝΤΟΛΦ ΤΑΙΝΙΕΣ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ Schwarzfahrer (λαθρεπιβάτης). Ταινία μικρού μήκους με θεμα την καταδίκη του καθημερινού ρατσισμού μέσα από μια ιστορία σε ένα τραμ. ΤΟ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙ – ΛΥΚΕΙΟ ΜΑΝΤΑΜΑΔΟΥ Ταινία μικρού μήκους από τους μαθητές του λυκείου Μανταμάδου. fatima το παιδί του πολέμου Ταινία μικρού μήκους από τους μαθητές και μαθήτριες του 19ου Γυμνασίου Αθηνών  Raoul Servais – Chromophobia (1966 ) Μια ταινία μικρού μήκους του 1966 από τον Βέλγο δημιουργό Raoul Servais, για τον τρόπο που το ανθρώπινο πνεύμα αντιμάχεται το φασισμό και υπερασπίζεται τη διαφορετικότητα. «ΕΙΡΗΝΗ¨- Η ιστορία ενός παιδιού προσφυγα (Κινούμενα σχέδια)

«Ειρήνη» – Η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα

ΤΑΙΝΙΑ ΜΕΓΑΛΟΥ ΜΗΚΟΥΣ ΑΖΟΥΡ ΚΑΙ ΑΖΜΑΡ  H Jenane, η αραβικής καταγωγής μετανάστρια στην Γαλλία μεγαλώνει μαζί με τον γιο της τον Asmar και τον ορφανό από μητέρα Γάλλο Azur. Μαζί με το γάλα της σταλάζει στις ψυχές των παιδιών την αγάπη, την φιλία και την αφοσίωση. Το «Azur et Asmar» του, ένα παραμύθι κινουμένων σχεδίων με υπέροχα χρώματα, αλγερινομαροκίνικες μουσικές και ένα απλό μήνυμα: μαζί μπορούμε καλύτερα! Να ψάξουμε, μας λέει ο σκηνοθέτης, ο καθένας να βρει την νεράιδα του γείτονά του, να ψάξουμε να βρούμε τι μας ενώνει και όχι τι μας χωρίζει. Μόνο έτσι θα φτιάξουμε ένα κόσμο όμορφο και αγγελικά πλασμένο ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΑΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΑΛΛΑΖΑ ΧΕΡΙΑ ΣΑΝ ΚΙ ΑΥΤΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ-Μ. ΛΟΙΖΟΣ       ΑΚΟΥ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ!       Θέλεις να ακούσεις μια ιστορία; Κάνε κλικ ΕΔΩ, για να μπεις στην ιστοσελίδα του «Μικρού Αναγνώστη» και να ακούσεις αποσπάσματα ή ολόκληρες ιστορίες αγαπημένων συγγραφέων διαβασμένες από γνωστούς ταλαντούχους ηθοποιούς, ενώ εσύ τις διαβάζεις παράλληλα γυρνώντας τις σελίδες του ψηφιακού βιβλίου! Είναι πραγματικά συναρπαστικό!     ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !!! ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ 2013 !!!   ΜΕ ΥΓΕΙΑ, ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΡΟΦΙΚΟΤΗΤΑ!!! …την αληθινή, ποιοτική αγάπη και την απέραντη συντροφικότητα, που αναπτύσεται ανάμεσα στα μικρά παιδιά και τα ζώα, αλλά και ανάμεσα στα ίδια τα ζώα, όπως φαίνεται στις παρακάτω πολύ τρυφερές φωτογραφίες…

  ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ   Μία από τις ομορφότερες περιόδους του χρόνου πλησιάζει και σιγά σιγά άρχισε να μας συνεπαίρνει όλους το πνεύμα των Χριστουγέννων. Το σχολείο μας ζει και πάλι σε χριστουγεννιάτικους ρυθμούς… Στολίζουμε τις  τάξεις μας, ακούμε χριστουγεννιάτικες μελωδίες, κάνουμε κατασκευές και ζωγραφίζουμε χριστουγεννιάτικα θέματα, ανυπομονούμε να βρεθούμε στο Δάσος των Χριστουγέννων στη Νάουσα και κάνουμε πρόβες για τη γιορτή  που θα παρουσιάσουμε στους γονείς λίγο πριν τις διακοπές των Χριστουγέννων.

  1. Πρόβες για τη γιορτή των Χριστουγέννων
  2. Στολίζοντας την τάξη μας
  3. Πρόβες για τη γιορτή των Χριστουγέννων

ΤΑ ΦΕΤΙΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΑΣ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ Αυτά τα Χριστούγεννα ας μη ξεχάσουμε τους συνανθρώπους μας, που εξαιτίας των οικονομικών δυσχερειών, θα τους λείψουν βασικά αγαθά, όπως η ζεστασιά, το φαγητό και για ορισμένους, ακόμα και η στέγη. Τα φετινά Χριστούγεννα θα έπρεπε ίσως να το σκεφτούμε πολύ, πριν ευχηθούμε να χιονίσει. Ας προσπαθήσουμε, ο καθένας με όποιο τρόπο μπορεί, να δείξουμε αλληλεγγύη και όχι ελεημοσύνη σε όσους το έχουν πραγματικά ανάγκη. Η κρίση ας γίνει ευκαιρία για όλους μας, να αναπτύξουμε  την αλληλεγγύη μεταξύ μας, να δημιουργήσουμε συλλογικές δομές – εικόνες που αν το παλέψουμε μπορεί να είναι από το μέλλον.   ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΠΙΝΑΚΕΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ

Ν. Λύτρας, Κάλαντα. 1872

Το έργο του Ν. Λύτρα, «Τα κάλαντα» αποτελεί χαρακτηριστικό δείγμα της νεοελληνικής αγροτικής ηθογραφίας. Μία ομάδα αγοριών, ντυμένα με παραδοσιακά ενδύματα και φέροντας παραδοσιακά όργανα, ψάλλουν τα κάλαντα στην αυλή ενός αγροτικού σπιτιού. Από το ανοιχτό παράθυρο ή πόρτα διακρίνουμε μία γυναίκα που επίσης φορά παραδοσιακή ενδυμασία, κρατώντας στην αγκαλιά της ένα παιδάκι, να ακούει τους μικρούς μουσικούς και τραγουδιστές. Ο Λύτρας έχει απεικονίσει με κάθε λεπτομέρεια τις ενδυμασίες των παιδιών, αλλά και την αυλή του σπιτιού. Πρόκειται για εξαιρετική απεικόνιση μίας όψης της ζωής στην ελληνική ύπαιθρο και επαρχία.

Χριστούγεννα στον κόσμο

Στο πνεύμα των Χριστουγέννων βρίσκεται σχεδόν ολόκληρος ο πλανήτης, από την αρκτική Λαπωνία, μέχρι τις παραλίες της  μακρινής Αυστραλίας
 
  1.  Λονδίνο
  2. Βουδαπέστη Ουγγαρία
  3. Αθήνα
  4. Βουδαπέστη Ουγγαρία
  5. Νέα Υόρκη - Αμερική
  6.  Παρίσι - Γαλλία
  7. Eλβετία
  8.  Ρωσία
  9. Βερολίνο, Γερμανία
  10. Ρώμη - Ιταλία
  11. Λαπωνία
  12. Αυστραλία
 
 
 
 
 
 ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ στις μαθήτριες και στους μαθητές μας, στους γονείς και στις/στους δασκάλους μας!!!
 
Το Δ.Σ. Στενημάχου, κατά τη σχολική χρονιά 2012-2013 , αριθμεί 39 μαθητές.

  Καλή και δημιουργική σχολική χρονιά στις μαθήτριες και τους μαθητές  του σχολείου μας   με την ελπίδα να κυλήσει η χρονιά ήρεμα και εποικοδομητικά!  Ιδιαίτερα στους μικρούς μαθητές/τριές μας ευχόμαστε καλή αρχή στο νέο τους ξεκίνημα. Ευχόμαστε  οι γονείς  να είναι πάντα κοντά μας, γιατί ο στόχος μας είναι κοινός!   Ο Αγιασμός θα γίνει την Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012 στις 9.00 π.μ. Οι μαθητές θα πρέπει να έχουν μαζί τους τις τσάντες τους για να παραλάβουν τα βιβλία τους.                    2011-2012   ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2011-2012 Κατά τη σχολική χρονιά 2011-2012, το  Δημοτικό Σχολείο Στενημάχου Νάουσας έχει δυναμικό 40 μαθητές. Το σχολείο μας έχει τρεις αίθουσες στο υπερυψωμένο ισόγειο, δύο στο υπόγειο και μία αίθουσα Γυμναστηρίου απέναντι από την κεντρική είσοδο του σχολείου.  Στην αυλή  στεγάζεται το Νηπιαγωγείο. Το Σεπτέμβριο του 2011 σταμάτησε η λειτουργία του Ολοήμερου και το σχολείο από 5/θέσιο άρχισε να λειτουργεί ως 4/θέσιο.

  1. DSC00508Επίσκεψη Γ΄/Δ΄ τάξεων στο φούρνο
  2. DSC00450Β΄ τάξη Γυμναστική
  3. DSC00506Στ΄ τάξη - Τεχνικά
  4. DSC00491Β΄ τάξη
  5. DSC00440Α΄ τάξη - Τεχνικά
  6. IMGP2639Γ΄/Δ΄ Τάξεις - \" Βουρτσίζω τα δόντια μου\" - Πρόγραμμα: Διατροφή & Στοματική Υγιεινή\"
  7. IMGP2645\"Διατροφή και στοματική υγιεινή\"
  8. DSC00435\"Φτιάχνουμε σπιτική μερέντα\"
  9. DSC00420Παράσταση Καραγκιόζη στο σχολείο μας
  10. DSC00461Πρόγραμμα: Διατροφή & στοματική υγιεινή
  11. IMGP2623Β΄ τάξη στο μάθημα της Μελέτης
  12. DSC00381Αθλητικοί αγώνες - Δεκέμβριος 2011
  13. DSC00397Προετοιμασία της Χριστουγεννιάτικης γιορτής
  14. DSC00445Παιχνίδι στο μάθημα της Γυμναστικής
  15. DSC00374Αθλητικοί αγώνες - Δεκέμβριος 2011
  16. IMG 0925\"Η αγέλαστη πολιτεία και οι καλικάντζαροι\"
  17. DSC00402Πρόβα για τη χριστουγεννιάτικη γιορτή
  18. DSC00453Β΄ τάξη - Γυμναστική
  19. DSC00502Μάθημα τεχνικών Ε΄/Στ΄ τάξης
  20. IMGP2670Επίσκεψη στο φούρνο
  21. IMG 0875Γιοτρτή για το Πολυτεχνείο
  22. IMG 0858Γιορτή Πολυτεχνείου
  23. IMG 0950\"Η αγέλαστη πολιτεία και οι καλικάντζαροι\"